Връщане и замяна

Благодарим Ви за покупката.

Можем да гарантираме, че нашите клиенти се радват на максимално удовлетворение. Ако не сте напълно доволни от покупката си, ние сме тук, за да ви помогнем.

Преди да прибегнем към замяна на продукта или възстановяване на сумата, първо ще проучим дали можем да поправим продукта или да отстраним проблема, който имате. Ваше задължение е да ни уведомите, ако не сте доволни от продукта или имате проблем с нашата услуга. Моля, свържете се с нас на support@smart2u.bg, за да съобщите за всеки проблем, който имате с продукта. След като бъдем уведомени, ще ви уведомим в рамките на 24 часа как можем да оправим нещата.

Връщане
Имате 30 календарни дни, за да върнете артикул от датата, на която сте го получили.

За да отговаряте на условията за връщане, вашият артикул трябва да е неизползван и в същото състояние, в което сте го получили.

Вашият артикул трябва да бъде в оригиналната опаковка и да има разписка или доказателство за покупка.

Не се гарантира връщане или замяна, ако решим, че даден артикул не е в първоначалното си състояние или с липсващи опаковки или аксесоари.

Възстановяване и замяна
След като получим вашия артикул, ние ще го инспектираме и ще ви уведомим, че сме получили върнатия ви артикул. Ние незабавно ще Ви уведомим за нашето решение след проверка на артикула.

Първото нещо което можем да направим, след като вашето връщане бъде одобрено, е да предложим размяна. Когато замяната е невъзможна поради причини като недостъпност на продукта, ние ще издадем кредитен превод. Кредитният превод ви дава възможност да закупите друг продукт на същата сума от нас.

Като алтернатива, когато замяната е невъзможна, можете да поискате възстановяване на сумата. Ако връщането ви бъде одобрено, ние ще започнем възстановяване на сумата по вашата кредитна карта (или оригинален начин на плащане).

Ще получите кредита в рамките на 14 работни дни, в зависимост от политиките на издателя на вашата карта.

Повреден продукт
Ние ще заменим ВСЕКИ повреден продукт, без да задаваме въпроси, стига да ни уведомите в рамките на 24 часа след получаване на артикула. Моля, изпратете имейл на support@smart2u.bg, за да ни уведомите за такива повреди или грешки. След 24 часа от получаване на артикулите, ние няма да носим отговорност за каквито и да е повреди или грешки след това.

Доставка
Вие ще носите отговорност за плащането на собствените си разходи за доставка за връщане на вашия артикул при нас в случай на повреда или други причини, които може да изискват да ни върнете продукта / артикула след покупката. Всички разходи за доставка, които начисляваме по време на закупуването на продукта / артикула от нас, не подлежат на възстановяване.

Гаранция
Ние предоставяме гаранционен срок от 1-5 години за продукти, закупени на нашия уебсайт. Гаранционният срок за всеки продукт се различава и ви предлагаме да потвърдите гаранционния срок за продукта, който сте закупили. Гаранционният период започва от момента, в който продуктът ви бъде доставен до продължителността, посочена на нашия уебсайт или вашата разписка за плащане.

Всички заявки за гаранционен ремонт трябва да ни бъдат съобщени в рамките на гаранционния период. Можете да ни уведомите за всякакви проблеми по време на гаранционния период, като изпратите имейл на support@smart2u.bg. След като получим вашия имейл, ние ще инспектираме продукта и след това ще ви уведомим дали повредата или неизправността са покрити от нашата гаранционна политика. Ако повредата или неизправността са покрити от нашата гаранция, ние ще поправим или заменим продукта. Това е изцяло по наша преценка.

Ние си запазваме правото да отхвърлим / откажем всякакви претенции за гаранция, когато имаме причина да смятаме, че грешката или повредата не се дължат на наша вина.

Нашата гаранция не покрива следното:

  • Повреда поради ваше собствено невнимание или небрежност;
  • Всяка повреда или неизправност, възникнали след гаранционния период, посочен на нашия уебсайт по време на покупката или при получаване на плащането;
  • Обикновено се очаква нормално захабяване на продукти, след като се използват известно време;
  • Повреда от пожар, водни следи / щети, драскотини, изгубен или откраднат предмет, козметични повреди или избледняване на цвета;
  • Условия, неизправности или повреди в резултат на неправилна употреба, аварии, промени в продукта.

Свържете се с нас
Ако имате някакви въпроси как да ни върнете вашия артикул, се свържете с нас на support@smart2u.bg. Благодарим Ви.

Ние си запазваме правото да отхвърлим / откажем всяко връщане / възстановяване на средства по каквато и да е причина.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки